اگر در سیستم تان از سیستم عامل لینوکس توزیع اوبونتو استفاده می کنید. برایتان مهم است که بر روی فایل ها و برنامه هایی را که دانلود می کنید مدیریت داشته باشید اگرچه با استفاده از مرورگر پیش فرض نصب شده اوبونتو (چه فایرفاکس و یا گوگل کروم) می توانید به راحتی این کار را انجام دهید ولی با ویژگی ها و قابلیت های کم امکان پذیر است.

یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود برای اوبونتو برنامه ای به نام Steadyflow می باشد. که برنامه ای بسیار ساده، متن باز، سبک و با استفاده ای راحت برای کاربران و نوشته شده به زبان GTK در سیستم عامل لینوکس است. این برنامه دارای ویژگی های زیاد به دور از پیچیدگی است. انجام یک پروسه دانلود به راحتی این که فقط شما آدرس دانلود مورد نظر را اضافه کنید، مسیر مقصد دانلود را مشخص نمایید، می باشد. همچنین این برنامه توانایی انجام چند دانلود همزمان و در کنار هم را دارد. آیکون این برنامه در قسمت نوار ابزار سیستم امکان مدیریت و تنظیمات آن را به شما می دهد.

steadyflow

برای نصب این برنامه کافی است تا ترمینال را باز نموده و در خط فرمان دستور زیر را وارد نمایید:

sudo apt-get install steadyflow

امیدوارم که این مطلب نیز مفید باشد. ضمن از دوستان که تجربه بیشتری دارند تقاضا می کنم تا برنامه هایی را که برای این موضوع استفاده می کنند در قسمت نظرات به ما معرفی نمایند.

برچسب ها: terminal opensource gtk download ubuntu linux